dimarts, 26 d’abril del 2016

Planeta injust?

Si, aquesta jaqueta, aquesta de color verd. Talla 42. No està malament per la meva edat, oi? Cinquanta tres anys i solter! Solter! I apa, de vacances i a viure la vida. Està bé, oi?

Però mira, és que la dona m'ha deixat.

Només per aixecar un dit, ja veus noia, tots els problemes que tinc.  Coses que passen, oi? M'ha deixat i ja està amb un altre. Aviat sortirà el judici.  

Vaig anar a l'escola a l’hora de sortir, a veure els meus fills, perquè són fills meus, i no els veia des de... havent acabat les vacances de l’estiu passat, saps,  et sembla normal això? que un pare no pugui veure els seus fills? I ja vaig veure venir el paio, ja. Què coi ha de dir ell? són els meus fills, no els seus. Ja veus la justícia, el que fa.

Però ara, de vacances i solter, i a viure! Igual que l'altra vegada, que tenia un tovalló a la mà, el segon, que ara ja està amb un altre, quan va venir a casa a dir-me no sè què. A casa meva! Què hi ha de fer ell? I només per aixecar el tovalló, ja va estar.  Un altre cop, a hòsties.  No sé que hi feia el paio a casa meva. És el segon, primer estava amb un altre. I apa, anar fent... no fa ni dos dies que estava amb mi, i ja n’ha tingut dos. Però com que jo estic boig, hahaha! A viure! Què et sembla? Aviat sortirà el judici.


M'està bé la jaqueta, oi? Cinquanta tres anys, no esta malament, oi noia? Com ho veus?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris en aquest blog estaran sotmesos a moderació.